AUTOGAZ - Internetowy Serwis Informacyjny
 
  Login or Zarejestruj się
::  Strona główna  ::  Forum dyskusyjne  ::  Twoje konto  ::  Artykuły  ::
Menu g³ówne
Strona główna
Twoje konto
Forum dyskusyjne
Artykuły
Katalog firm
Kontakt
Poleć serwis
autogaz
Co to jest LPG
Co to jest CNG
Zalety LPG
Technologia LPG
Ekologia
Branża LPG
LPG w Polsce
Ceny LPG w Polsce
Instalacje autogaz
Charakterystyka instalacji
Bezpieczne butle
Sekwencyjny wtrysk gazu
Instalacja wtryskowa LPG LIS
Instalacja wtryskowa z katalizatorem
Instalacja wtryskowa
Instalacja gaźnikowa
Schematy instalacji
Regulacje prawne
Stacje autogaz
Warunki budowy stacji
Adresy stron dostawców gazu
Stacje LPG w Europie
Stacje CNG w Polsce
Jazda za grosze
Stacje LPG w Europie




Dla wszystkich podróżujących przedstawiamy informacje na temat stacji LPG w Europie.



>>>Samochodowa mapa stacji LPG w Niemczech, Austrii i Słowenii - w języku polskim

Kolejne kraje europejskie już wktótce...




Kierowcom podróżującym na wschód Europy mogą się przydać informacje Służby Celnej Rzeczpospolitej Polskiej.

Ceny paliw w Europie.



Końcówki stosowane w na stacjach LPG w Europie

Wszystkie kraje europejskie z wyjątkiem Holandii, części Niemiec i Francji, korzystają z przyłączy włoskich, takich, jakie stosuje się w Polsce. Tak więc nie ma problemu z napełnianiem samochodów gazem płynnym. W przypadku końcówki typu holenderskiego, można zaopatrzyć się w adaptator, który pozwala na napełnianie zbiorników z dystrybutorów z końcówka typu holenderskiego. Według informacji POGP, w taki adaptator można się zaopatrzyć w niektórych stacjach autogazu. Również stacje posiadające dystrybutory z końcówką holenderską posiadają taki adaptator pozwalający na tankowanie gazu do zbiorników posiadających przyłącze typu włoskiego.

Coraz większym problemem dla państw członkowskich Unii Europejskiej staje się fakt posiadania różnych przyłączy do tankowania pojazdów. Problemem tym zajęła się także Europejska Organizacja Gazu Płynnego (AEGPL) w ramach której powołano specjalną komisję zajmującą się tym problemem. Eksperci uzgodnili, że będzie nowy typ przyłącza - jednakowy we wszystkich krajach Unii. Ze względu na brak zgody Włoch na wspólne przyłącze (wszystkie kraje przyjmują nowe rozwiązanie), uzgodniono, że we Włoszech przyłącze będzie składało się z dwóch członów. Umożliwi to tankowanie pojazdów wyposażonych zarówno w końcówki typu włoskiego jak i w nowe końcówki europejskie.









Prawa autorskie © AUTOGAZ - Internetowy Serwis Informacyjny Wszystkie prawa zastrzeżone.

Opublikowane: 2004-07-02 (229730 odsłon)

[ Wróć ]
Pobierz Firefoksa teraz i (p)odpal siec!



Wszystkie loga, znaki towarowe i nazwy własne należą do ich prawnych właścicieli. Komentarze są własnością komentujących. Redakcja serwisu nie odpowiada za treść komentarzy. Artykuły i teksty są własnością ich autorów.
Copyright 2004 AUTOGAZ - Internetowy Serwis Informacyjny
www.autogaz.webd.pl
www.autogaz.lublin.pl

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.17 sekund :: Zapytania do SQL: 22

:: Helius phpbb2 style by Cyberalien :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::

online pharmacy *!* order viagra